Strateško upravljanje z znamko delodajalca zahteva natančno poznavanje trenutnega stanja.

  • Kako privlačni ste kot delodajalec?
  • Kaj so vaša najmočnejša področja?
  • Kam se uvrščate glede na ostala podjetja in branžo?
  • Anketiranci so kot najslabši dejavnik ocenili odnose v podjetjih. Kako ocenjujejo vas?
  • Katere so vaše šibkosti, kot jih vidijo drugi?
  • Kaj anketirance pri vas najbolj privlači?

Individualno poročilo o oceni zunanje javnosti glede privlačnosti vaše znamke delodajalca je odlično izhodišče za nadaljnjo analizo, saj vam v njem podrobno predstavimo informacije o tem, kako prepoznavni ste na trgu delovne sile, v kakšni meri bi se kandidati želeli zaposliti pri vas ter katere vidike zaposlitve pri vas ocenjujejo kot pozitivne in katere bolj negativne. Zajema tudi analizo privlačnosti vaše znamke delodajalca v primerjavi: s slovenskim povprečjem (največja slovenska podjetja), z najvišje uvrščenimi (Top 10 podjetij) ter vašo panogo.

Vsako podjetje ima znamko delodajalca, če se tega zaveda ali ne. Bodite med tistimi, ki svojo znamko dobro poznajo, razumejo njene prednosti in slabosti ter jo znajo uporabiti za privabljanje najboljših talentov. Vabimo vas, da na pot do privlačne znamke delodajalca stopite skupaj z našimi vrhunskimi strokovnjaki.

Povpraševanja za individualna poročila sprejemamo na info@privlacnost-delodajalca.si. Veseli bomo vašega elektronskega sporočila.

ODDAJ INFORMATIVNO POVPRAŠEVANJE